lørdag 9. mai 2009


Denne LO'en har min kjære venninne Monica laget som sitt bidrag til STM#9 Bildet er av hennes niese.
This LO my dearest friend Monica has made as her contribution to STM #9. The picture is of her niece.





Denne LO'en er av min mann og vår datter. På LO'en står det "Det er så mye du kan lære meg". Spørsmålet er bare hvem som lærer hva hvem?
Dette er mitt bidrag til STM #9

This LO is of my husband and daughter. On the LO it says: "There is so much you can teach me". Question is is who is teaching who? This is my contribution to STM #9

2 kommentarer:

  1. Så flott at dere koser dere sammen med utfordringene inne hos oss. Må ta et treff å scrappe Grand Prix Bonusen også da:)

    Monica: Flott Lo du har laget. Likte godt de blomstene dine:)

    Nina: Herlig bilde - stilig!!! Herlige perler:)

    Takk for at dere deltar begge to.

    God helg videre:)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk Vibeke, mitt neste treff blir ikke før i juli, men hvis ikke eksamen kommer i veien, skal iallefall jeg klare å få puslet sammen noe nytt! =D

    Monica jobbet veldig hardt med blomstene, så det kommer hun nok til å like å høre =)

    SvarSlett