mandag 8. mars 2010

Ny give away fra Renate Aasen

Renate Aasen har nok en give away på bloggen sin, men denne gangen er den kun forbeholdt kvinnene, og det liker vi!

Besøk bloggen hennes for å se hva DU må gjøre for å være den heldige vinneren.

Det har ikke skjedd så mye her siden juni, og det med god grunn: Max tar en del av tiden min, og jeg har flyttet! Nytt hobbyrom tar tid å få i gang, så be patient! Det kommer noe nytt snart. Selv om jeg har lagt scrapping på hylla har jeg ikke helt gitt opp kreativiteten min, for jeg prøver nå å innrede huset mitt i "shabby chique", en interiørstil jeg har fattet sansen for. Mannen liker det ikke, men jeg sniker inn en ting i ny og ne ;-p

Ha en fin vinter, og ikke glem å besøke bloggen til Renate
http://www.bloglovin.com/m/1142597/76924882/a/0

2 kommentarer:

  1. Takker for titten her hos deg. Her var det mye fint:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg så svaret ditt på innlegget til hvitstil.com der et bilde av hennes datter ble misbrukt i en reklame.
    Du skrev at siden det var lagt ut på blogg og facebook, var var det vel fritt frem å bruke det.
    Det er denne uvitenheten som gjør at det oppstår situasjoner som dette.
    Alle som tar et bilde er beskyttet av Åndsverksloven, og det spiller ingen rolle hvor bildet er publisert. Det er ikke lov til å bruke andres bilder uten samtykke. Dette er Norsk lov.

    SvarSlett